But it was obvious, Ed, that they had to be moved to the left.
That is the problem with 720dpi. I really do struggle to read and see all the details.
What is about the Radio Altimeter mask issue?
But it was obvious, Ed, that they had to be moved to the left.
That is the problem with 720dpi. I really do struggle to read and see all the details.
What is about the Radio Altimeter mask issue?
Back in the day lots of smoke came from the RR engines on the F-28 and Tristar on start up.
Greg, I cannot attest to the F-28 but you are dead accurate about the Tri-Star. B757 did as well with the Pratt & Whitney's.
I hope that Hiroshi is seeing a lot more downloads of his A350-1000 from Facebook. Only 118 downloads at flightsim.com and only 1 comment (mine) There should be a lot more applause for this masterpiece.
Kali
Da hast du völlig Recht Kali, aber Flightsim ist seit der Einführung der neuen Software eben nicht mehr so frequentiert.
Wäre vielleicht nicht verkehrt, wenn Hiroshi das Basepack der A350-1000 auch bei Avsim einstellt, dort gibt es z. Bsp. auch sehr viele Repaints für die A350-900 Version.
Lieben Gruß
Andreas
I hope that Hiroshi is seeing a lot more downloads of his A350-1000 from Facebook. Only 118 downloads at flightsim.com and only 1 comment (mine) There should be a lot more applause for this masterpiece.
Kali
Ich besuche flightsim.com auch nur einmal in ein bis zwei wochen.
Avsim zwei bis drei Mal täglich. Deshalb macht avsim upload Sinn.
Hello Ed,
Did you find a solution regarding altitude/speed constraints?
I remember that you had problems with the line below the altitude constraints.
Can you display alt cons and below it, a speed constr?
Also, very important, can you display block altitude constraints?
For example:
ABCDE
-FL160
+14000
260KT
Greetings.
Das Basepack hat erste Updates erhalten.
Details sind auf der TDS Facebookseite erläutert, bzw. als Fußnote in gekürzter Form auf der FlightSim Downloadseite.
Lieben Gruß
Andreas
Sehr merkwürdig.
Vor dem Update und mit dem Panel von Chesley Hann stand das Bugrad so wie es sein soll.
Mit dem Update und bei Verwendung des Panels von Chesley Hann steht jetzt das Bugrad um 90 Grad verdreht.
Soabld abgehoben wird, schwenkt das Bugrad in die Normalstellung und sobald die Räder bei der Landung wieder Kontakt haben, verdreht sich das Bugrad wieder um 90 Grad.
Bei Benutzung des Standardpanel ist alles ok.
Hat noch jemand die alten Model Ordner G1 und G2 und die alte Aircraft.cfg verfügbar, habe die dummerweise gelöscht.
Lieben Gruß
Andreas
Hallo Andreas,
Ich habe Dir die gesuchten Datein per E-Mail zukommen lassen.
Gruss
Oli
metoo